Ett helt år har vi bott här! Ja typ iaf, men "alla hjärtans dag-helgen" 2019 gick det största flyttlasset till Linköping, det var då mamma o pappa var här och vi hade iprincip alla möbler i lägenheten och jag jobbade hemifrån de sista veckorna innan jag klev på föräldraledigheten på heltid. Wow. Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder Då-Nu.. 


Tacksamhet är det första ordet som jag kommer att tänka på i alla fall. Tacksam för att vi har ordnat upp det och för hur bra det faktiskt blev, ändå. 


Men det var också jobbigt att gräva fram dom där gamla bilderna, för i samma veva fotade jag ju huset ur så många "sista vinklar" och när jag ser de bilderna nu tänker jag "ja där hemma i köket ja" "juste, sådär hade vi bäddat sängen i VÅRAT SOVRUM" och så får jag påminna mig själv om att det heter: "köket i Klevshult" "vårat gamla sovrum" "förra vardagsrummet"..... jag vill fortfarande gråta av alla minnen och på så många sätt vill jag spola tillbaka tiden och göra annorlunda. Men det går ju inte. Och.......... många saker blev så himla bra här ocskå. Ju. Ändå. 

//mamanéa 





Kommentera

Publiceras ej