Jag insåg det idag. Eller, det blev så himla tydligt. Jag har väl vetat om länge att jag får migrän pga underliggande stress, det kommer alltid i situationer när jag har stressat mycket, ofta intensiv stress som att komma i tid till nått viktigt, i rätt kläder, med rätt sällskap.. 

Och nu blev det lite mycket. Diskmaskinen dog i lördags. RIP. Vi hade ju dejtnight o barnvakt så vi mest lämnade kaoset till barnvakterna o sa "HA SÅ KUL" vad ska man göra liksom, när man bor i en hyresrätt..? Bara att vänta till måndag så vi kan gå tag i hyresvärden. Jo, det är klart att det finns nån jour men det är ju inte katastrof att handdiskai 2 dagar. Speciellt inte när barnvakterna gör det 1 dag 💁‍♀️ 

Vi ska till stockholm! Och Härnösand! Jag nåste boka tågbiljetter, packa, och ta beslut om typ vagn och eller sjalar... selen? Ringsjal? Och vagn. Näää vagnen behövs inte.. eller jo....vilken dag ska vi åka? Biljetter??

Sen så har jag ongoing projekt att rusta upp lägenheten, o nu hade jag fått häng på lite lådgrejjer till sovrummet som jag skulle åka o hämta utanför stan. 150:- som nya, vilket klipp! Har ingen aning om ifall måtten passar, men det är somvanligt, jag får prova.. 🤣

Sen skulle Shaggy ut innan fsk-lämningen, Noomie skulle kläspå och fixa till håret, Lowe är snorig som bara den=gnällig o klängig och justjävlar! Mina P-piller var ju slut, tog sista igår, så nu måste jag till apoteket typ direkt för att köpa nya! (De ska ju tas samma tid varje dag så.... eh.. ja fråga mig inte varför JAG använder Ppiller 😂 det bara blev så efter förlossningen med Lowe o jag har inte orkat ta tag i att fixa nått annat. Har haft Pstav (sån i armen) tidigare o det är lätt det bästa!) I alla fall. Stressmomenten var flera o helt plötsligt blev synen blurrig. 



Krnfjje djrnzi sk dk dk ddknd dk Ögbfis d gkf dkz flx rkz rks fbfjfbdkk fkxkr xk fkd zknfnxknf zl rzk fkx fkr dkd nsö Gkx rk dlxl f xknznL f cn sjx f xlzmmd. zlfbjf dkdnfk dld zl dld ndn dnsl g gnckt fkdö glx  fkf flfnz zl fnx fkxnd Ömg fld dlsöf zk rlfrmöz r dl

Kommentera

Publiceras ej