Gå ut o gå i skogen! 🤩 
Både igår och idag, har jag passat på att gå en långpromenad med Shaggy o Loe i vagnen,  efter lämning av Noomie på förskolan. Solen strålade och fåglarna börjar vakna kan jag lova! 


Försökte fota min lilla kompis för jag hittar liksom aldrig några fina bilder på honom när jag ska visa nån.. men jag vet inte om det gick så bra idag heller 🤣


Sen kämpar jag på med träningen. Det har gått bra, vågen tickar neråt och måtten också. Men det syns inte så mycket?! Det stör mig verkligen.. Igår körde jag passet i hallen medans Noomie badade och Lowe sov i vagnen. Man får vara kreativ för att få till det som 2barnsmamma 😆


Martin jobbar mycket nu, långa dagar med inventering och corona-extrakarantän-hemmavarande-folk... men friska är vi iaf, inte ens lite snoriga vilket annars hör årstiden till ju 🤣 Men tur är ju det, vi ska turas om att vara coronasjuka så sjukvården hinner med.❤ Hoppas ni mår bra och ta hand om varandra! 

//mamanéa 






Kommentera

Publiceras ej