En-två-tre-fyra!! FYRA steg tog han idag, mellan min famn o Elnas, eller från soffbordet till mig.. Går han innan 1årsdagen?! Tveksamt men långt bort är det ju inte..... 

Heeeeiii! Säger han! Framförallt till katten, Felix, som kom gående över köksgolvet när vi satt o åt middag 🤣 annars är han visserligen pratig o säger dadadadadadididididi åiåiåiåiåi men.. inte så mycket jag förstår 😅 Jag försöker komma ihåg att tekna, o det går ju bra ibland  men inte varje dag. Jag märker att Lowe gillar när jag gör det, men han tecknar ingenting själv 😅 än. 

Glader är han, nöjd o glad jollrar på och hänger med. Klättrar runt o pillar på allt, han är verkligen inte nån stillsam bebis 😂 

Han äter rätt bra nu, pepparpeppar. Allt han får äta själv är kul, och så slevar jag in gröt till frukost o välling innan sovningen, det känns så skönt att han fick upp aptiten!
Och så ammar vi endel. Mest för mys, lugn&ro och tanka närhet. Det där med napp är ett minneblott, såå skönt faktiskt! 

Min lilla prins! 

Kommentera

Publiceras ej