Bild från vår senaste (och troligen sista på ett bra tag), restaurang-dejt... Vilken fin kväll vi hade!  

8 personer i allmänna sällskap.. är väl ingen som missat det tänker jag..o det påverkar inte mig personligen jättemycket, jag jobbar ju redan hemifrån och träffar inte mycket mer folk än förskolepersonalen egentligen. Men det är ett så tydligt budskap: det är allvar nu. "Och detkommer bli värre" sa han, fyfan en sån mening att säga egentligen. Vadå strö salt i såren?! 😅 Fast det är ju det människor behöver höra. Inte du o jag kanske, som redan håller oss för oss själva och är så smarta som vi kan.. men de där som fortfarande tycker att det är en bra ide att gå o småshoppa på stan på lunchen eller träffa hela släkten på kalas på helgen... surt. Tråkigt. Och ensamt... jo men det är ensamt att jobba hemifrån, beställa hem veckohandlingen, inte hitta på nått kul med familjen, inte gå på dejt med sambon, inte åka o träffa vänner o familj...... men det är ett måste just nu. Bara en liiiiten stund av den tid vi lever liksom. Hoppas vi...

Sålänge får vi pyssla! Här är julkortsverkstaden i full gång! Det måste vara lagom avancerat för att vi ska orka massproducera 🤣 Noomie har dock gjort några med "egen design" också så alla kommer inte bli likadana i år. Kul att hon vill det tycker jag, så det inte slutar med att jag gör alla 😆 även om det är jag som vill göra julkorten...... 🥰

//mamanéa

Kommentera

Publiceras ej