Eeh jo? 

Om inte Novent redan var ett vedertaget ord så är det det nu. Vi behöver verkligen ljus och mys och glädje och pirr nu!!! Iallafall jag.. 


Fattas på bilden: glasspaketet som skulle utgöra grunden för bananerna o strösslet 😅 En dag efter farsdag, eftersom den här MAMMAN trodde det var barnen som skulle uppmärksamma sin pappa, inte frugan som skulle uppmärksamma göbben... nåja, rosor på bordet när jag jobbat hemifrån, och lite gottit fika på en måndag gjorde ju inte så mycket 😆🤪

Annars ja... jag jobbade hemifrån hela förra veckan, och så vitt jag vet just nu blir jag hemma hela kommande vecka också. Bara sådär. Eller nja, de tar ju varit nån slags pandemi tydligen sen i mars nånstans har jag hört...... hade du missat det?! 🤔 Men iaf helt plötsligt ska jag jobba hemifrån. Det går bra, blir lite andra rutiner som vi inte riktigt kommit in i än men det ger sig väl snart. Martin är rätt glad för att jag är hemma o sköter häntningarna på förskolan framförallt, eftersom vi nu är hela EN VECKA ifrån BLACKFRIDAY-tjohejet. Det är givetvis en stor grej även på mitt jobb, men, vi tar en dag i taget. 

I helgen har Noomie varit hos Elvira. De testade YOUMP i lördags förmiddag,o N följde sedan med på pannkakslunch.. sen skulle jag hämta henne men vi sågs ute på lekpark och sen följde hon med dem hem, med en ryggsäck ombyte och tandborste 😂😂 stortjej🥰 

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej