Igår gick jag en långpromenad med Shaggy i kvällsblåsten. Det har blivit vår nya kvällsrutin, jag är med o borstar tänderna på barnen, ger välling, läser bok, sen går jag ut med Shaggy tills barnen sover 😅 Martin jobbar ju superextramegamycket just nu, så ofta är han hemma typ vid läggdags så den lilla stunden han får med barnen kan han få själv 😉 jag är å andra sidan hemma heeeela tiden så att komma ut med Shaggy, musik i lurarna och gå snabbare än 1,5åringstempo är sååå skönt! 
Började faktiskt söndagen så också, en 20-minutare i rätt snabb takt bara jag o Shaggster. Skönt. 


Annars hittade vi PIPPI på SVTplay häromdagen, och Lowe sitter ner o tittar säkert en hel kvart! Och Noomieär fängslad, såklart..Hon är ju verkligen min lilla Pippi... eller kanske Kajsa Kavat..🤔 Hon önskar sig iaf både skridskor o skidor i julklapp o när jag sa till henne att "du kan ju inte åka något av det" svarade mini-pippi med oövervinnerlig självsäkerhet: "men jag måste ju ha det om jag ska lära mig!"

🤪//mamanéa 





Kommentera

Publiceras ej