Detta är en av mina favoritplatser i hela världen. Just här. I min säng i husbilen, med en kaffekopp, fönstret utan gardiner o små snarkningar bredvid mig. Imorse vaknade Lowe o ville ha välling som vanligt, men sen somnade han om och jag hyshade Martin och la mig snabbt bredvid Lowe igen och somnade lite jag med. Sen mobilar jag lite och efter en stund bad jag om kaffe, o Lowe sover än! Martin sitter uppe vid bordet och bloggar lite, o Noomie ligger i sin säng o ser på film. Så lugnt o skönt! 

Ute blåser det rätt mycket och typ snöar så man längtar inte direkt ut.. Idag är vi i Svensjö hos Martins bror och där svärmor har en "sommarstuga" eller, ett gammalt missionshus som hon fixat med. Det är ett litet kök, ett sovrum, och en stor sal (tidigare själva kyrksalen) där familjen brukar fira jul o ett antal födelsedagar. 🙃 Har man 6 barn så blir det ju en rätt stor familj... (vi är 12 vuxna o 13 barn nu, älsta barnet är 15 o yngsta snart 2 (Lowe är yngst))

Vi kommer vara kvar här några dagar, vi ska jobba lite och så kommer Eva (svärmor alltså) i eftermiddag så vi ska umgås lite med henne såklart. Det var såå länge sen vi träffades nu mtp corona!  😮 

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej