Ojoj tiden springer iväg och jag har varit riktigt kass på att uppdatera.. inte ett inlägg på hela maj! Vad händer här då? Sommaren har kommit, i hela Sverige tror jag 😉

Här innebär det att jag tagit fram ytterligare en kartong kläder som ska gås egenom, sommarkläder o kläder I 104 till Lowe.... Noomie har mest 128 nästan 134, så de är nästan ikapp 😅 

Vi har haft kalas för Noomie som fyllt 6år, blev korvgrillning i lekparken med lite kompisar, o så pappaMaetin som spexade o lekte "trollkarl som tappat bort sitt godis ->fiskedamm" Ah jag vet inte temat riktigt men... barnen gillade det 🤣  
Inga bildbevis på det, men födelsedagstårtan & en önske-sommar-frukost 🤩



2 veckor kvar till semester, nedräkningen är IGÅNG kan jagsäga, shit vad skönt det ska bli att vara ledig o bara hänga med Martin o barnen i flera veckor. Planen är faktiskt att jag o Martin ska resa en vecka utan barn (de ska vara i Härnösand) och sen blir det 3 veckor tillsammans i husbilen! Sååååååå spännande! När vi kommer hem igen ska Noomie vara på simläger, sen börjar NÄSTA STORA STEG som är SKOOOOLAAAAAA. wow liksom. Hur hände det?! 🤣😁 
Vi hörs snart igen, tror jag! ;) 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej