Har letat och sökt blocket egenom efter det perfekta skötbordet sedan februari ungefär. Jag har hittat några fina några gånger, men de har antinen varit för långt bort eller för dyra. Eller redan sålda när jag fått kontakt med säljaren. Typiskt. 
Men så för någon veckan sen la jag upp "sökes-annonser" på alla "lokala fb-loppisar" jag är med i, och fick efter en stund svar om denna vackra skapelse. Nä nu ska jag inte överdriva, men en tjej svarade att hon hade ett sånt skötbord jag sagt att jag sökte, men att det dessutom var VITMÅLAT. Och med "bansliga" knoppar. Fantastiskt! 
 
Så i söndags körde vi hem det från Mullsjö med bilen fullproppad med grejjer efter helgens LAN hos svågern med familj. Och nu är det färdigmonterat och väntar bara på lite grejjer innan det är redo för bebisen :)
 
 bild jag la upp i "sökes-annonsen"
 
 

Resultatet;
 
 
 
 
//Néa
 

Kommentera

Publiceras ej