En halvårsbebis! Hur f*cking sjukt är inte det?!
 
Dagen har firats stort med fika i Skillingaryd med bästa grannarna, Elisabeth och Nommies "stjärnbror" heter det inte så, ni vet när man är född på samma dag ;) "Brother from a nother mother" funkar ju också. Haha! 
Bebisarna pratade en liten stund men mest sov en av dem och den andra charmade oss. Jag och E fikade och pratade, så mysigt att komma iväg lite och sitta flera timmar och bara sippa kaffe. :)
 
Att Noomie är ett halvår vill jag heslt inte kommentera. Jag tror jag får skriva ihop nått imorgon istället. Jag kan mest bara inte fatta att hon för det första har funnits hos oss så länge. Och att hon för det andra, om lika lång tid till blir ett! ETT! Ett år! Alltså ett år är faktiskt ganska lång tid. Och hon är ju redan halvvägs dit! Min lilla skrutta... är tydligen inte nyfödd längre. Helt sjukt. Som bevis; Hon provade sittdelen i vagnen idag. Jag lyfte ur liggdelen för att bädda rent den med nya överdrag, och passade på att kolla hur hon satt i vagnen... åh.. rätt bra faktiskt.. men nej jag är inte redo att släppa taget om liggdelen än ;) haha, ska ha den så länge som möjligt, snart växer hon ändå ur den på längden och då har jag ju inget att välja på längre ;)
 
//mamanéa

Kommentera

Publiceras ej