Ett annat sånt där stort steg i renoveringskaoset tog vi idag, vi la golv!! 
Undertiden lekte Noomie med sin farmor, som kom hit för att vara barnvakt så att även jag kunde vara med o lägga golv! Det var riktigt kul faktiskt, och jag lärde mig mycket ska jag säga. Jag tycker egentligen att det är roligt att renovera o snickra o sånt, men det blir så sällan att jag gör det.... men idag! 😃 Och kooooolla....!! Det är liksom ett rum nu! 😆
Jag längtar ihjäl mig tills köket levereras! Enligt plan på måndag.... Sååååå spännande!!! 😁


//mamanéa 

2 kommentarer

Johanna

29 Jul 2016 11:12

Åh vad spännande :D nu börjar det ju verkligen ta form! Förväntar mig en sådan där vuxen kolla-vårt-nya-kök-fest framöver ;P

Svar: Fest SKA DET BLI när det är färdigt!!!! i proooomis!!! ;)
Linnéa Lundgren

Cecilia

30 Jul 2016 07:38

Såååå fint! :D Det är nära nu!

Svar: Riktigt Riktigt nära! Då får ni komma och inspektera 😉
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej