Ghaaaaad!! Detta är dagen alltså!  :O Nu har hon funnits hos oss ett helt år!! Ett helt år! 
Jag har en ettåring liksom!! Hur hände det?!?! 

Vi har sjungit "Ja må hon leva" flera gånger idag o Noomie tittar förvånat på oss varje gång. 
"Den där sången kan inte jag. Rätt tråkig med, inga rörelser!" 😉 

Vi har haft mycket att göra idag, och velat passa på lite eftersom vi var hemma samtidigt idag. Jag tog ut lite ledigt från jobbet, eftersom jag hade tid för röntgen på förmiddagen. Det var lika bra att ta hela dagen. Så imorse lastade vi av grus från släpet. Martin var jätteorolig att vi inte skulle hinna på de 2 timmar vi hade på oss, jag kände mer att... det lär nog ta en halvtimme så kan jag rensa lite ogräs sen.. vi gick ut 07.59. När allt grus var borta tänkte jag "nu är  klockan säkert 8.23" och strax därefter gick jag in för att hämta nått.  Vet ni vad klockan var då?! 8.25. Hon måste alltså ha varit exakt 8.23 när jag gissade på det! 

Sen skulle vi fira lite! Det blev fika i gräset under äppelträdet o Noomie fick först grötklämmis sen vattenmelon, vi vuxna fick kaffe & kvarg, o 🍉 vattenmelon. 

Vi grejjade på en stund i trädgården och sen bar det av till Värnamo. Jag skulle till röntgen o Martin passade på att köpa byggmaterial till köket. När vi kom hem igen gjorde vi pannkakor till födelsedagsmiddag och åt ute i gräset. Bara vi 3. Vi sjöng "Ja må hon leva" och Noomie åt blåbärssylt 😊

På kvällen rev vi lite mer i köket, bar in byggmaterialet och fixade lite. Noomie fick såklart leka på och vi blåste såpbubblor o ballonger.. jag tror det blev en rätt bra födelsedag ändå 😉 

Och röntgen gick bra för den som undrar. Jag skulle få svar om en vecka..... spännande...tills dess knaprar jag vidare på de smärtstillande jag fått, och hoppas att det onda bara går över....

Grattis älsklings Noomie! 😆👑🎈😚😚😚😚
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej