Vilket teamwork! 

Jag lämnade N på förskolan, laddade om o körde till jobbet. En heldag med möten o maaassaaaaaaaaa fix, har flyttat rent fysiskt idag från mitt TL-KONTOR till det andra kontoret där Processledarna sitter. Rensat två miljarder gamla papper och sorterat in nya mappar till mig på mitt nya kontor 😍 sånt tycker jag är kul! 😉

Jaha sen hämtade Martin N, o när jag kom hem åt vi middag. Sen är det min TRÄNINGSDAG så jag gick upp på övervåningen o körde ett mag-ben pass, medans M+N körde lite tvätthängning o vikning. 
När jag hade duschat gick jag o Noomie o busade på hennes rum, tills det var läggdags då körde vi tänder, pyjamas, minnamä, och sen kröp vi ner i hennes säng med fjorton pandor. Nä,en stor o två vanliga bara. Jag ska ta kort på dom en dag 😉 


Phu. När Noomie somnat gick jag o tog hand om disken o svarade på lite mail o fixade matlådor till imorgon, och sen blev det visst sovadags även för mig. 

Allting går i ett nu känns det som. Sitta ner o kolla mobilen hinner jag inte med. Än mindre taaaa det lugnt. Men.... det är så det ska va. ☺

//mamanéa 

2 kommentarer

나비안마

26 Jan 2024 22:25

I'm impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's both equally educative
and interesting, and let me tell you, you have hit
the nail on the head. The issue is something that too few folks are speaking intelligently about.
I am very happy that I came across this in my search for something relating to this.

pret lucrare de licenta

13 Feb 2024 13:38

Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it ;
) I will come back yet again since I bookmarked it. Money and freedom is the best way
to change, may you be rich and continue to guide other people.

Kommentera

Publiceras ej