Dagen efter gokarten var det min födelsedag! 😁 Jag hade inte planerat mycket till firande, mamma skulle vara kvar till fram på kvällen o kanske skulle svärmor komma förbi. Jag bjöd dock in lite kompisar men tyvärr fick Noomie feber o det slutade med att jag fick ringa o ställa in i sista sekunden till alla.. 😑 
 
Jaha, morgonen började iaf med frukost på sängen, ljus blommor o paket. Noomie fick också paket vilket hon berättade om hela dagen. "Jag fick paket fast det var mammas födelsedag! Tok-momo!" Jag fick lite kläder, en kastrull och en klocka. Eller aktivitetsklocka eller vad det nu heter. Haha. Ovant att ha den på sig iaf men blir spännande att se hur jag kan använda den för att "traca" mina pass framöver.. 😁 
  
 
Svärmor kom iaf förbi, och då åt vi tårta som mamma gjort! Och sen på kvällen blev det ryggbiff, sötpotatis i ugn o go-sås. Mums! 
 
 
Tyvärr skulle ju mamma åka hem sen på kvällen så jag fick köra henne till tåget. Men när jag kom hem efter attt ha vinkat av henne hade vi filmmys i sängen hela familjen o somnade tillslut alla 3 i stora sängen. Det händer inte ofta längre, och fast det är väldigt trångt så är det sååå mysigt 😍 
 
//mamanéa, nu 26 år.  ;)
 

Kommentera

Publiceras ej