Idag äntligen sprang jag igen! Ingen jättesuperrunda men ändå, det blev ett varv i spåret! Och inte vilket varv som helst: ETT HEÖT LÖPVARV! Jag tror att det är första gången jag lyckats springa hela varvet i ett svep, och det kändes skitbra. Även om jag sprungit betydligt längre sträckor innan så var det härligt att kunna bocka av "springa ett helt varv" på listan. 😊 
3:16 km blev passet. På 24 min. Så  ni kan ju räkna själva, strax under 8 min/km om man slår ut det. Haha ja men.... vadårå? Jag kunde verkligen inte bry mig mindre om tiden...
 
Nästa vecka ska jag o Noomie åka till Härnösand!! Vi ska ta tåget upp på onsdag förmiddag o är framme på onsdag kväll. Det är ett tag sen vi åkte tåg upp, 1.5 år skulle jag tro..... men det blir så kul den här  gången, jag tror verkligen Noomie kommer gilla det! Och det hoppas jag, det är trots allt en resa på 9 h 😆 
Det blir härligt att komma upp o se lite höst i Norrland. Och från början var det tänkt att jag skulle springa "Härnötrail" men... Jag vetefan om jag klarar 8 km trail-bana asså.....vi får väl se.... 😅
Därför måste jag igång med springandet. Jag hoppas det blir ett varv imorgonkväll också. ☺ 
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Becca

22 Sep 2017 11:59

Hejja! Hejja! Min nästa runda är 5km!! :O :O :O Men jag sprang ju faktiskt 4 sist såatt... Det har jag inte ens begripit än. :P
Tagga Härnötrail! Det fixar du! :)

Svar: Så häftigt när man inte ens hänger med själv på vad man klarar av.. . 😁👌
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej