Ohmygod. Livets längsta vecka tror jag. Det började med en kort-måndag pga sjukhustid med noomie (astma..) men jag var ju fortfarande förkyld så när vi kom hem sov vi middag. Japp. Alla 3, i alla fall 1 timme. 
I tisdags var det förberedelser för att skicka ut information/reklam för Vänsterpartiet, så direkt efter jobbet till lokalen o sedan var vi där hela kvällen och fixade.
I onsdags var det skyltar (ni har förmodligen sett att det är NÅGRA skyltar med partierna inför valet uppsatta i rondeller, längs vägar och typ... överallt) sånna satte vi upp. 
Igår var det en VAL-FRI (HAHAHHAHA) dag, så jag åkte direkt efter jobbet på lite Mary Kay utbildning. Spännande!! 
 
Och så idag behövde det handlas efter jobbet o fredagsmiddagen fick bli pankakor... imorgon är det dags för Vaggerydsdagen och sen äntligen lite häng med en kompis. (Och ett gäng ungar..)
 
Men.. ja annars är det bra. Förkylningen är tyyyp borta, vilket den måste vara snart för jag måste träna! Ryggontet börjar göra sig påmint igen och jag blir jättestressad av att känna av ryggen, så fort det börjar kännas är det egentligen försent.. och samtidigt kan jag ju inte träna för tidigt för då blir jag ju ännu mer förkyld.. hoppas på att lite helg får det att gå över 😊 
//mamanéa 
 
 

1 kommentarer

Lisa Karlberg

28 Aug 2018 21:09

Hoppas du har kryat på dig och att denna veckan blir skön och kort.

Svar: Tack, såhär tisdagen in i veckan känns det bättre 😉😊
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej