Såhär ser mina mornar ut på kvällsveckan.. 
Hela sängen fylld av gosedjur och dockor, o Noomie ser på plattan. Youtube  Netflix eller trip-trap-träd är favoriterna. Själv är jag riktigt trött efter att ha jobbat till ca 23.45, somnar runt 01.. Jag försöker vila iaf till 9. Sen går vi upp o äter frukost, ofta länge i soffan, och sen kan vi hitta på nått, gå till lekparken, skogen eller pärla.... Vi ska hinna äta lunch hemma och vid 13.30 åker vi mot förskolan. 
Noomie sover inte längre varje dag så dessa kvällsveckor blir det oftast ingen dag-sova för henne, men det är ju så lugnt tempo ändå så jag tror inte det gör nått. Och hon är ju tusan snart 3.5 så inte behöver hon sova så mycket längre heller! 😊 
 
Idag blir det nog en liten skogsutflykt. Jag behöver promenera lite och kanske kan man hitta nån svamp? Jag är inte helt säker på att det går men.. man kan ju alltid kolla 😉
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Becca

06 Sep 2018 21:10

Jag glömmer hela tiden bort att det ändå är 7 månader mellan dem... Lexie har slutat sova på dagarna nu. Det kom över en natt..🙈😱 Jag väntade mig det om ett år...kanske... Hon har ju njutit av dagsvilan in i det sista! Jag fattar ingenting! 😂 Men det är väl inte mycket i deras utveckling som går att förstå antar jag... 😂😂

Kommentera

Publiceras ej