Det är dags. Jag ska göra en omstart. En personlig sådan. Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för mig. Vet ni hur många internetflikar jag har öppna samtidigt på mobilen?! Just nu; 24. Ivanliga fall ca 18. Aldrig mindre är 14. Det är mest bloggar, yr.no, nån artikel jag tyckte var rolig/givande när jag läste den som jag velat spara o komma ihåg... Nu är det dock faktiskt dags att stänga ner allihop, o nä det är väl inte så rafflande men risken finns att jag tappar bort din blogg ett tag, innan jag byggt upp en ny stategi för mitt surfande.. var bara det jag ville säga, så släng en kommentar med länk för säkerhetsskull! 😉 

Idag har vi gått en långpromenad hela familjen! Vi skulle egentligen "träningsgå" men det blev mer mysgång och svampplockning! Räkte till en fin förrätt dock 🤩

Eftermiddagen tillbringades under markisen utanför husbilen, med en ganska nyfunnen favoritsyssla för min del; färgläggning 🙃 det är faktiskt väldigt meditativt att måla, och det går dessutom att göra med en hand när man samtidigt ammar Lowe 😆 Noomie byggde "dagens hamburgare" med playdoh, och Martin läste bok och fixade middag.. och provade att skruva oss noomies stödhjul! Hon är dock inte alls redo för det, och mitt tålamod höll på att ts slut påväg till servicehuset (300m) så nej, stödjulen fick sättas tilöbaka igen! 🚘








Kommentera

Publiceras ej