Mycket dödare blir den inte 😆 Men jag har inte riktigt haft hjärta att slänga den, den har stått så några veckor o fick vara kvar i fönstret när vi åkte iväg med husbilen. Den fick jag strax innan jul i Klevshult o den klarade alltså både hård vinter, flytt, en lång vår i lägenhet och större delen av denhär sommaren. Men nu får det vara slut. Och jag går in i nån slags KonMarie -läge, och rensar och gör mig av med saker överallt. Denna skapelse var kanske därför inte det svåraste att skiljas ifrån. 😉 

Nu när vi kom hem med husbilen o bar in alla saker så blev det ju KAAAAOOOS i den inte så himla välorganiserade lägenheten. Det gör mig fulltändigt galen så de senaste 2 dagarna har jag rensat, plockat o burit grejjer. Lagt ut saker på loppis o burit ner till soprummet. Nu får det vara nog. Nu måste det bli ordning. Nu. 


Nu. 

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej