WHAT
Det var inte så jag tänkte mig det.. 😆 

Jag har nu varit i Härnösand i hela två veckor. Så länge har jag inte varit här sammanhängande sen jag flyttade hemifrån, för NIO år sen?! Herregud, hur gammal är jag?! 😂
(Försökte föreviga oss tre systrar när vi för en gångs skull är på samma plats, lär hända TIDIGAST till påsk nästa gång..)

Det har varit skönt. Framföralllt Mamma, men såklart även pappa o syrran, hjälper till sååå mycket med barnen! Jag är så tacksam för det, hålla bebis, roa Noomie, hjälpa till med badning, blöjbyte, matlagning.. 
Sen har vi gjort saker! Fixat i huset, badat, träffat familjevänner, HANDLAT (mer eller mindre varje dag..) Jag har åkt på utflyker med barnen själv, o träffat kompisar och hittat på saker. Och gått till lekparken.. 
Noomie har lärt känna ett grannbarn, och de har lekt så mycket tillsammans! Härligt, att få ha en sån "hos mormor o morfar-lekkompis" ❤ sen så tar det ju mycket tid med en bebis, herregud. Jag ammar, ammar och ammar..... speciellt nu i värmen....

Men nu längtar jag faktiskt hem. Har kollat väderprognosen och det är typ idag o imorgon som det är fint, sen blir det grått o kallt så på tisdag har vi bestämt oss för att åka hem. Det känns skönt, och lite konstigt. Mamma följer med ner, o så kör vi ner med hund o ungar.. vi ska ta hela dagen har vi sagt, kan stanna o bada eller gå på loppis eller vad som helst. Köra utan att ha bråttom. Så om Lowe sover rullar vi helt enkelt! Sen blir hon hos osss några dagar, innan hon åker tillbaka igen. DÅ FLYTTAR CHRILLE O BECCA NER!! Asså jag kan verkligen inte fatta att vi snart ska bo i samma stad igen! 

Ja och sen var det tänkt att vi skulle ha semester... och åka ut med husbilen. Men.. ah, vi får se hur det blir med det helt enkelt.

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej