Haha! Härligt inlägg-utkast jag hittade... 😂
Det här var alltså en av nätterna när vi var iväg mefäd husbilen förra veckan, o Lowe sov . . . inte så mycket 🤣

"Jag... döööör av trötthet!
Charles, nej jag menar Erik, jag menar Alfred, Gustav, Rasmus, William, lillen, Loke, jag menar...Lowe. Lowe heter min bebis ja. Juste. 
Fan. 
Så trött är jag. 

Inatt sov han.... typ 00.30-01. Vaken till typ 01.45. Vaknade 02.20. Vet inte när vi somnade men vaknade igen 03.33.. så speciella klockslag så jag kommer ihåg det, jag kollar alltid på klockan när vi vaknar för att liksom se om det är morgon... inte inatt 😆 vid 05.10 gav jag upp. Eller  tja, då kollade jag klockan sists gången iaf o tänkte att snart vaknar Noomie o vi kan gå upp ordentligt istället... "

Ibland är det verkligen kuuuuul med bebis! 😂 (Just inatt har han sovit rätt bra, somnade hos Martin vid 22, vaknade vid 02.30 för att amma o sov sen till 05 typ då vi ammade igen, och somnade om till 7 då Noomie kom in o väkte oss allihop.) //mamanéa


Kommentera

Publiceras ej