JAG FICK NYTT JOBB!! 😁😁😁 
Som ni vet har det varit en omorganisation på mitt jobb, som drog igång bara några veckor innan jag gick hem för att invänta bebis ankomst. Jag fick göra en 1a intervju över telefon, Lowe var drygt 1 vecka då och jag hade honom mestadels i famnen ammandes. Den andra intervjun var några veckor senare, o då åkte jag ner till jobbet o passade på att träffa mina kära kollegor och medarbetare. Tydligen gick intervjuerna bra och jag fick erbjudande om en tjänst som Department Manager (den roll jag sökt)! 😎 💪🥂  

Jag är sååå GLAD och tacksam och ser verkligen fram emot att komma igång i nya rollen! 🤗😍 Meeeeeen, det är långt kvar innan jag ska jobba igen 😉  

//mamanéa



2 kommentarer

Cecilia

11 Jun 2019 22:18

Grattis!! Vad skönt, nu kan du bara njuta av ledigheten då ju! 😊👍❤

Svar: Tack! Ja, det ska jag 😍😎
Linnéa Lundgren

Johanna

12 Jun 2019 08:11

Grattis! 🎉😃

Svar: TACK 😍😎
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej