..utanför tågfönstret. Smidigt! Kliva på i Linköping vid 06.20, bya i sundsvall runt 12 och vara framme strax efter ett i Härnösand! Trodde jag ja.. I uppsala var det "spårspring" eller "obehöriga på spåret".......... önskar att allt gick väl med dem såklart, tyvärr drog vi dock där på oss en liten försening. Som gjorde att tåget prioriterades sist av banverket tror jag för sen fick vi stå o vänta på varenda tågmöte, passerande tåg, och jag vet inte vad. I Gnarp hände en ny grej, vi stannade innan stationen då man upptäckt att de lagt växlarna fel, så tå.get som skulle stanna höll på att åka rakt fram istället... Hade ju inte gjort mig nått, men dom som skulle kliva av/på i Gnarp var troligen glada över prioriteringen 🤣



Kort o gott, vi blev sena! Men nu rullar vi snart in i Härnösand, 2,5 h efter planen, o solen går snart ner. Lowe sover, jag är kissnödig och ååååh vad jag saknar Noomie! 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej