Ooooch jag har precis köpt lite förlängning! 🤩 

Den senaste månaden har inte varit den bästa, eller det har snarare varit den sämsta! Först i början av mars var vi ju uppe i Härnösand och i Stockholm, sen hade jag några upp o ner veckor eftersom Noomie varit sjuk o var hemma och så sist men inte minst var vi ute med husbilen = iiiiiinte bra kosthållning! Eller jo, maten i sog var väl bra men: Godis, fika o chips hela tiden, o ett (eller tre..) glas vin varje kväll... men, ja så är ju livet ibland. Nu tar jag nya tag och förutom att vi började månaden med 1års-tårta så blir det nog bra 🤣😎

Resultat då? 
Jo nu ska ni få se, först vikten!!! 💪😎

87,2 i Januari och 77,9 i April! 
TIO KILO (nästan) Och det känns som om det är nått jag kan hålla (om vi kan ha lite bättre rutiner när vi är ute med husbilen framöver 😂) 
Jag har tränat 4 gånger i veckan, men det senaste 3 veckorna har jag 3 pass i veckan som istället är lite tuffare. Jag har väl tränat 80% av passen totalt sett, så inte perfekt men i alla fall nära nog. 
Sen handlar det ju inte bara om vikt såklart så här får ni se lite andra siffror också..;

Kläderna börjar sitta annorlunda och visst känner jag mig både nättare o starkare, meeen jag ser fortfarande inte annorlunda ut! Det stör mig faktiskt. Jag skulle vilja se muskulösare ut och att magen var slankare. Men det kanske kommer.. huvudmålet för min träning är ju att inte ha ont i ryggen, men det är ju också så att "man vet inte vad man har föräns det försvinner".......... eller ja. Och nu har jag ju inte ont så då vet jag inte riktigt hur viktigt det är... faktiskt rätt Konstigt det där! 

Och ja nä, bara lite kanske, det syns i ansiktet såhär i soffan en lördag vs. På bio med Noomie i Januari?!

O M G 
FANASSÅ..Det kanske syns ändå?! 🤣😂
//mamanéa 



Kommentera

Publiceras ej