Hihi det är så roligt! Och i början av processen var jag så glad över att inte"massproducera" som tidigare år, Noomie har fått bestämma o också velat vara med mycket mer så alla ärunika på helt nytt sätt. Dock gjorde vi ett gäng lika dana (som på bilderna) men några har Noomie gjort helt själv och det är så roligt hur hon kämpar och pysslar och blir sååå nöjd! 


På nästan alla kort har Noomie kämpat med att skriva namn och hälsningar. Hon kan i princip alla bokstäver men läser inte. Koncentrationen är varierande men lyckan när hon är helt klar och får klistra igen kuvertet, då är det värt det! 

Och häromdagen postades de sista korten (Jag skickar alltid i omgångar.... jag skulle vilja säga att det har någon rimlig förklaring men jag vet inte, det är mest att de blir klara några stycken i taget....🤣) så här kommer en liten exempel-bild på hur de sett ut! 🤩 Nå, årets version för familjen, de där specialarna som Noomie gjort själv kan jag ju inte fota. Delar gjorts med yttersta prestation till varje enskild mottsgare😉

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej