Heeeej! 
Jag har så mycket att skriva, men får inte ihop en enda rad som låter sammanhängande... well, jag har bloggat typ halva mitt liv snart, det kanske är okej att inspirationen går upp o ner...? 🤔 

Har det oförskämt bra just nu. Blev så totalt bortskämd av Martin igår, han och Chrille har tydligen lagt flera veckor på att ljuga ihop planer för den här helgen till mig Becca... kan säga, att vi fattade verkligen INGENTING!! 
Två mammor påväg ner på stan som inte fattade någonting....🤯


Sen har det varit fint väder det senaste.. sol, lunchpromenader, pulka-åkning.. asså visst är det KUL att åka pulka?! Jag gillar det verkligen, haha! Får åka en del nu för Lowe tycker det är kul att sitta i mitt knä o åka. Noomie däremot åker helst skärtlapp, helst själv, o helst på isbackar..... apropå is! Vi testade skridskor för första gången igår också! 🤩 Noomie alltså. Orädd & envis. Som vanligt. När det var dags att åka hem, efter typ 1,5h på isen, åkte hon liksom själv, tog sig fram med balans och hade riktigt roligt! 


//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej