Ja är det inte den ena så är det den andra 😉 svärmor har kommit hit ett par dagar för att hjälpa till med huliganen  (aka Noomie) när jag jobbar och Martin behöver bygga kök... eller ja hantlanga hantverkare och Chrille som bygger kök 😉 

Jag älskar att gå o lägga mig och veta att det är folk i vartenda hörn av huset. Det har ju varit folk här i flera veckor nu, och jag mår så vansinnigt bra av att ha alla dessa underbara människor runtomkring mig. 

Och Noomie & Alexis då!!! Ghaaaaa! Alexis är 6 månader och har under sen senaste veckan lärt sig sitta. Alltså bäbis!! Noomie klappar snällt på henne och delar med sig av alla saker, Alexis tittar roat på Noomies upptåg och följer henne med blicken när hon drar iväg. Dom badade ihop! Dom satt bredvid varandra i soffan o käkade majskrokar! Nåja...kladdade majskrokar 😉 så vansinnigt mysigt 😄

Jaha nehe annars är det bra... ni ska få en update på köket imorgon. Det har hänt saker det senaste men kanske inte så mycket som syns... men det går framåt och 1a Augusti  (när det nya köket levereras) känns skrämmande nära............


//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej