Jao jag vet inte vad jag ska skriva mer än så.. drog på mig nån hemsk jäkla träningsvärk från springturen häromdagen. O idag var det dags för styrkepass men benen bara krampade... sjutton asså! 
 
Dock var vi effektiva o städade ur bilen ikväll, Martin försökte klättra i sitt rep han hängt upp i trädet, Noomie grävde i landet o jag tränade så gott jag kunde iaf. 
 
På jobbet idag var det fika med min process (asså avdelning) så goa gubbar (ja, 7 män 2 kvinnor) som turas om o bakar en gång i veckan var. Jag undrar om det är gubbarna eller deras fruar som bakar.... Haha! Men jaja, mysigt i alla fall o så härligt att se den där sammanhållningen som det skapar 😊
 
Imorgon är det änt-e-ligen fredag. Jag brukar inte känna så men den här veckan har varit rätt tuff. Dels var vi på Noomies första tandläkarbesök idag! Det var inte så dramatiskt.. hon fick borsta pandans tänder o sen sina egna, då fick jag hjälpa till att öpnna munnen på henne så tandläkaren kunde se 😛  Jaha... o sen fick hon välja nån liten pryl ur en låda, det blev ett armband 😉
 
Åh nä men.. mycket tankar både personligt och på jobbet. Lönevecka vilket innebär mycket stim med folks löner som blir fel av olika anledningar, och min egen lön o vår ekonomi som ska gå ihop på ett sätt eller nått annat...  så ja.. det blir skönt med helg nu. Dessutom lite extra lång.. det behöver jag. Verkligen. Det blir lite spännande grejjer men framförallt blir det hemmamys med Noomie. 😍
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej