Jag försöker minnas  (bläddra tillbaka i arkivet...) Hur mycket jag berättat för er om mina trädgårdsprojekt... det finns ju liksom inte bar ett projekt i taget, nejnej. Nu är det framsidan jag tänkte uppdatera er om! Där har det ju hänt lite grejjer......
 
Såhär såg det ut i slutet på mars/början av april....
 
 
 
Aha den bilden gick bara att ha på det hållet tyvärr...
 
 Jag liksom bara klippte o klippte o klippte.... 
 
Sen har det fått stå sådär som några stackars ledsna lik och varje gång jag gått in genomgrinden har jag sett ner i marken för att slippa se eländet..... Men sen i helgen fick Martin lite energi till att dra bort de gamla träden! 
 
 
Och huxflux hade vi helt plötsligt en väldigt öppen (och  väldigt jordig) yta! 
 
På sikt ska det bli en fin stengång att gå på, och en liten rabatt och en hel del prydnadssten....... men... såhär ser det ut just nu 😉
//mamanéa 

1 kommentarer

Becca

06 Jun 2017 15:11

Wow! Kommer ju bli så himla fint! :)

Svar: Tids nog..... 😆
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej