Nejnejnejnej.........! FÖRRA torsdagen sprang jag 1km+100m gång, och sen började jag bli förkyld o må mer o mer dåligt. Bara att vila.. så snart hade jag varit en hel vecka utan träning, o vad händer då? Joo.... då får kg ont i ryggen! Så i förrgår körde jag ett yoga pass. Ett gravidyoga-pass faktiskt. Exakt samma som jag körde när jag var gravid så tänkte att det är lugnt o inte så ansträngande utan mer stretching. 
Det gick bra. Och igår ville jag träna men jag vågade inte riktigt köra ett löppass men tänkte att lite svårare yoga klarar jag av. O körde ett annat pass. 
 
O idag vaknar jag med ont i halsen, huvudvärk och ONT I MIN RYGG 😐 ryggontet känns dock delvis som träningsvärk faktiskt så det är ju lite smått  bra. Men resten.... fy, jag orkar faktiskt inte vara mer sjuk :( 
Jag vill ju träna...
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej