Så, lördagen började alldeles för tidigt o sen blev det en rätt skön dag i trädgården. Jag o Noomie gick till lekparken på eftermiddagen, och grävde i sanden. Huuuuur kul som helst! I säkert 1 minut.....
Noomie däremot kunde hålla på hur länge som helst.. tur jag hade med lite extra grejer till mig denhär gången. 😎
 
 
På söndagen däremot skulle vi hitta på nått hela familjen, det blev Leos lekland, tvätta bilen o äta mat på A6, restaurang soya. Tror jag den heter.. Buffé iaf med lite indiskt (?) jaja, gott vare iaf. Sen åkte vi hem,  jag o Martis sprang varsinn runda o på kvällen kom nackspärren... Jag trodde först jag sträckt mig under löpturen men det gick inte över hur mycket jag än stretchade. På kvällen satt vi i soffan o säg på film o jag kunde knappt ta mig upp så ont gjorde det... I skrivandes stund är det tisdagskväll, och jag har fortfarande ont. 
 
Igår blev jag nästan hemma från jobbet, men jag kände mig bättre när jag var i rörelse än när jag satt still, så tillslut åkte jag in o jobbade typ 11.30-17. Fick lite gjort iaf. Idag har jag jobbat 8-17, och det gick bra fram tills eftermiddagens möte då jag fick sitta still i över en timme... Sen blev det ny alvedon och nästan tårar i ögonen av smärta... då gick jag hem. 
 
Imorgon har jag tid hos sjukgymnasten.... hoppas han gör något drastiskt åt min nacke!!! :/ 
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej