Okej som resten av södra Sverige har vi njutit av sol idag. Det var så varmt att Martin ett tag gick runt utan tröja. 😎 Vi skulle röja ur garaget tänkte vi,  och började greja i trädgården. Jag gick runt o klippte lite i mina planteringar o Martin tyckte det vore en bra idé att beskära träden lite. Därav.... sågade vi ner halva träden 😂 Nja inte riktigt kanske men så blir det ju jämt när man väl börjar gå loss med en såg... 
 
 (Martin har klättrat upp i trädet, med sågen i högsta hugg..)
 
Vi var ute nästan hela dagen. Åt både lunch och middag på balkongen. Noomie lekte länge med sina grejjer, kärt återseende med både rutchkanan, boby-car:en och sandleksakerna. Shaggy var helnöjd med att få vara ute med oss nästan hela dagen, han sprang runt först som vanligt och busade, sen la han sig i skuggan och tittade mest på oss. Han sov skönt nere i källaren när vi väl kom in o ville knappt gå ut o kvällskissa när det var dags 💜. Och nååågra små blommor börjar kika upp, bland annat denna. Jag visade Noomie o sa att den hette snödroppe:
N; "Hejhej, lilla snödroppe!" Klappade den försiktigt 😍😂
 
 
Och sen på kvällen fick  vi besök av ett härligt gäng... mer om det en annan gång 🤗
 
Lite söndagsångest har jag nu måste jag väl erkänna, när jag nu varit ledig så länge, men det känns ändå som om jag bara varit ledig som en vanlig helg.. konstigt. Känns som om det kommer vara enormt mycket att ta igen kommande vecka på jobbet, och jag är inte riktig helt frisk än.. Vi får väl se hur det går. Jag hoppas iaf på att vädret håller i sig, dagarna känns så härligt semester-långa när man kan vara utomhus till åtta-tiden, så jag hoppas det kan få vara så hela veckan 😊
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej