Pheuw...  Jobb till 23.30 igår kväll. Och så lite extra såklart och skrapa bilen och köra hem och äta lite.... Ja vid 01.45 kanske jag somnade. Tror ni Noomie visade nån barmhärtighet för det? Nepp. Så funkar inte barn ju. 
"Mamma! Jag vill se film!" Sa missis drama queen kvart över sju. Jahapp, dags att gå upp. 
Ska väl erkänna att jag halvsov i soffan ett tag innan jag tog tag i att koka gröt o brygga kaffe.. jag tände lite ljus och så ser vi på Frozen. Igen. Börjar kunna den filmen nu 😂 Vi brukar sjunga med i sångerna och nu börjar Noomie lära sig "one-liners". HIMLEN ÄR VAKEN var ju första men nu kommer det fler o fler för varje gång vi ser filmen.. det är rätt gulligt 😍
 
 
Jahapp, nu är gröten slut och kaffet kallt. Dags att göra sig i ordning för en ny dag på jobbet 😊
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej