Så lyxigt med ytterligare en ledig dag mitt i veckan! Först jobbade jag till 01 inatt så jag var hemma halv två så det blev inte direkt en tidig morgon. När jag väl gick upp satt jag i soffan med Noomie och såg på film i säkert 2 timmar.. Men sen tog vi en "cykel-promenad" vilket är våran nya grej, Noomie cyklar o jag o Martin går. Vi gick till lekplatserna här i Klevshult och gungade, klättrade och åkte rutshkana. Sen gick vi hem o sov middag. Japp, jag sov med Noomie säkert 1.5h 😂
 
På eftermiddagen kom Cissi, Elin o lillebror (Erik!) hit och jag fick bebismysa lite och vi satt o pratade länge medans 3-åringarna (?!) lekte, rätt bra faktiskt, dom känner ju varandra rätt väl 😊 
 
Efter middagen var det min tur att ta en löparrunda men även idag hade jag svårt att komma iväg.. jag provar mig fram lite olika tekniker så idag körde jag långsamt för att orka springa  (JOGGA!) längre i sträck. Mitt rekord är att jogga oavbrutet i 4 km, jag ville verkligen slå det och det gjorde jag idag då jag kom upp i precis 5km! 😁💪 innan jag var tvungen att stanna o kissa. Japp. KNIPÖVNINGAR säger jag bara... faen. Det går i perioder det där med att göra KNIPÖVNINGAR men nu kommer jag ju komma ihåg det ett par dagar igen iaf... 😆 jag hade orkat längre om det inte var för det. Jaja. Efter min kisspause blev jag helt stel så jag gick faktiskt en liten bit innan jag började jogga igen men sen joggade jag hem och fick ihop totalt 7.2 km. Första kilometern var min långsammaste idag o sen gick det bara fortare o fortare, rätt coolt ju! Nästa steg är att hålla ett jämnt tempo som är lite fortare men kortare sträcka.. idag låg jag på från 9:40 till 8:50 (min/km).
Tänker att jag ska försöka lägga mig runt 8:30 och springa kanske 3 km...... Vi får se 😉
 
Kisspause i myggskogen.... 
//inte-nöjd-ville-inte-stanna
 

Kommentera

Publiceras ej