Det gäller att hålla sig sysselsatt på kvällarna... eller, barnet iaf, jag ska ju laga middag, tvätta, städa, diska, förbereda matlådor, rasta hunden... och kanske ta en dusch i veckan eller så? Det är inte superkul att Martin veckopendlar faktiskt så det som kändes som en okej lösning från början känns mer och mer tärande.. samtidigt är jag glad för det teamwork jag o Noomie byggt upp. Nattningsrutinerna tex har nog aldrig varit smidigare, på med pyamas, kissa, borsta tänder, läsa bok, prata lite om dagen, lyssna på "Lotta på Bråkmakargatan" på Spotify. Sen sover hon. Och när Lotta körs igång kan jag borsta mina tänder, sminka av mig, förbereda kläder för morgondagen.. och så vidare. 
 
Ikväll var vi dock iväg hela kvällen, styrelsemöte för Vänsterpartiet här i Vaggeryd. Kul med lite annat som bryter vardagsmönstret!! 😊🤗 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej